zaterdag 16 juni 2007

Zaterdag klusjesdag

Zaterdag klusjesdag, althans deze zaterdag wel.
Vanochtend samen met I. de laatste boodschapjes gedaan en een kopje koffie op het terras gedronken.
Toen naar huis. Ineke heeft de keuken schoongemaakt. Ik heb een kozijn geschilderd en de heg geknipt.
Tussendoor kwamen moeke en J&T nog even langs en zij hadden een lekker gebakje van de Korenbloem meegenomen. Samen gegrinnikt om een paar zwarte gedichten van Levi Weemoedt.
Daarna heb ik de auto gewassen en van binnen schoongemaakt. We willen hem verkopen. De laatste weken ben ik op de struin voor een Peugeot 307. Ik heb mijn perfecte occassion nog niet kunnen vinden, maar dat gaat vast komen: benzine, 1.6, zwart, trekhaak, weinig km's, 5-deurs, airco en een jaar of 5/6 oud. En dat tegen een scherpe prijs, is zo'n beetje wat we zoeken.
Vanavond mogen we bij moeke eten. J&T komen ook. Ik weet nog niet wat we eten, maar lekker is het altijd!
Morgen lekker niks doen. Nog één werkweek en dan hebben we vakantie!

Geen opmerkingen: