donderdag 12 juli 2007

Klus en deuk

De afgelopen dagen was het rustig op mijn log vanwege andere activiteiten. Ik ben namelijk bij Nynke en Stefan aan het klussen geweest.

Nynke en Stefan verwachten in september hun derde kindje. Hierdoor was er extra behoefte aan opbergruimte. Onder de schuine wand in de toekomstige babykamer heb ik een opbergbak gemaakt van 380x50x54. Zodoende ontstaat er een kuub opbergruimte. Bijkomend voordeel is dat de kamer er optisch niet kleiner van wordt. Bovenop heb ik vier kleppen gemaakt zodat je er goed bij kan. Het geheel is met een mooi freesrandje en schilderklaar opgeleverd, dus inclusief kitrandjes ed. Ik was zelf wel tevreden met het resultaat en de eigenaren ook.

Wat minder leuk was, was dat er na een bezoek aan de nieuwe Karwei (wat is ie mooi) een deuk in mijn auto zat. En geen briefje! Vandaag heb ik even contact gehad met de verzekeringsmaatschappij en gelukkig is het gedekt. Maar daarvoor is wel een aangiftebewijs nodig. Daarom zit ik morgen om 9.00 uur aan de Van Griffenstraat.

Geen opmerkingen: