vrijdag 20 juli 2007

29 jaar + 366 dagen


Gister was ik jarig. Dertig jaar geleden zag ik om 18.10 uur het levenslicht. De 2 is een 3 geworden. Voelt het anders? Nee. Ik voel me vandaag 29+366 dagen.

Ik heb een leuke dag gehad. Ineke en ik waren beide vrij. 's Ochtends bracht TNT de verjaardagspost en waren mijn moeder en J&T bij ons op de koffie. 's Middags lekker aangeprutst. Voor het avondeten had mijn moeder, op mijn verzoek, goulash gemaakt (op je verjaardag mag je kiezen wat je eet). En dat smaakt natuurlijk heerlijk! 's Avonds hadden we de kamer ook aardig vol, naast de nodige verjaardags-smsjes en telefoontjes. Conclusie: een geslaagde dag!

Daarnaast heb ik nog een aantal mooie cadeau's gekregen: accuboor, portemonnai, boeken (Vogels in volksgeloof, magie en mythologie en Digitaal fotograferen), snoepjes, boekenbon, bloemen, tekening van mijn nichtjes en een cursus jumpen op dvd!

Op naar de 40!


4 opmerkingen:

Vnske Sm!t zei

Nelis, Van Harte jonge met de dach fan guster.Gouden....Rustich an naer de feertich.
anske.

Anoniem zei

Hoi Niels,
Zonet ook al geprobeerd iets op je site te plaatsen maar dat is in ieder geval niet zichtbaar gelukt. Hoe dan ook nog een verlate felicitatie van mij. Mooi dat je een leuke dag hebt gehad compleet met je favoriete prakje. En nu dan maar lezen, boren en jumpen dus.
Tot gauw!

groetjes,
Liesbeth (PH)

De Bruijne Kiek zei

@Liesbeth en Anske
Dank jullie wel. Dat jullie er nog maar lang getuige van mogen zijn!

Anoniem zei

Hey Bruijne,


Alsnog van harte jonge! Kest ons binnkort ok wel efkes aan ons management een spoedjumpcurus geve. Daar kan de boel weer een bitsje van opfrisse.

S.